Alla inlägg under april 2010

Av Limi - 30 april 2010 20:00

Valborg och det är nästan omöjligt att ringa... inga som svarar ju.

Vi satt i ett rum alla till sist och ja gjorde inte ett skit för det gick inte och vid 4 blev vi iväg släpta =)


Borde skriva mer men jag orkar inte haha



*-* On The Way *-*

Av Limi - 29 april 2010 17:43

Idag har det rörts om ordentligt på utbildningen.

Det började såklart med att vi satt och ringde och sen efter lunch så ville Mani prata med mig och Sara så vi gick ner och Sara var vääldigt nervös eftersom han sa innan luncha att han ville prata med henne ^^ men iaf vi gick in i ett rum där även Bengt var och Linda och han sa det att han skulle se till att Linda och Madde fick boka hela tiden (dom sitter då och tar imot inkomande samtal) och jag och Sara skulle flyttas ner och testa det där nere och vi båda blev glada för det är något vi båda vill testa, vi fick dock inte säga detta till någon så vi gick upp och fortsatte ringa som om inget hänt, dom frågade väl lite men man gav bara svar som "neej det var inget, lite pepp prat bara..." osv.

Lite senare hade vi telefon möte och allt berättades och folk fick veta att teamen skulle bli större och vilket man hamnar i. Det blir en del omändring men jag tror det blir bra och alla ska ju få känna efter vad just dom passar för =)


Idag var man lite frustrerad då man jagade vissa personer sen när man kommer fram så får man svaret "nej han gick för några timmar sen innan lunchen..." happ, där har ,man ringt dom en galen idiot *Skrattar* men men bara till att ta nya tag och imorgon är ny dag!


*-* On The Way *-*

Av Limi - 28 april 2010 17:50

Denna dagen började lite sorgset, Annika slutade idag men hon hade sina själ (siter och funderar p hur fasiken det ordet stavas haha) men hon kommer iaf vara saknad.

Vi hade målet på 10 idag med men vi kom bara upp till 8 vilket igentligen är bra med tanke på att några var sjuka men vi hoppas nå det stora målet så att vi kan få sluta tidigare på fredag samt få kalla goda drinkar :P


Vi hade telefon möte med Torgny idag med, det är alltid lika roligt och det ska bli kul när han kommer igen, när nu det än blir då dom håller det hemligt och gör det till en överraskning.

Även om dagen har varit lite halv seg så har mah haft rätt kul då Emma började bryta på Tyska av någon anledning och ja hon var väldigt rolig att lyssna på.


Alla är fortfarande hel grymma där och man lär sig något nytt varje dag.

Känns inte som om jag har så mkt nytt och skriva idag så detta får bli allt ^^


*-* On The Way *-*

Av Limi - 27 april 2010 18:04

Trög dag absolut... i vanliga fall brukar vi sammanlagt boka 10 stycken men idag blev det bara 6 stycken - tyvärr.

Sara satt i vårt rum då det bara var jag och Marija där eftersom dom andra två är sjuka och hon bokade två stycken, skit bra gjort!!  

Bra gjort till dom andra som bokade med men extra till Sara som spräckte sin nolla =)


Det känns mycket bättre att ringa nu och jag känner att allt fler blir intresserade och jag når ut till dom, så nu vet jag vad som funkar för mig och det känns verkligen bra. Hade väldigt många nyfikna idag men var en del som styrdes från utlandet samt inte hade någon tid just nu utan man ska återkomma men det känns iaf väldigt bra.


Imorgon hoppas jag blir en lite bättre idag, vet inte varför men allt har gått segt men vi har verkligen peppat varandra idag.


Hela gruppen gör enorma framsteg och jag tror på alla som är där!

Känner mig som en skinande sol för jag har varit glad hela tiden och tror jag kommer vara det imorgon med   .


*-* On The Way *-*


Av Limi - 26 april 2010 18:11

Det var fan på tiden!

Idag har jag bokat en som jag anser vara en bokning, blev bara ett telefon möte men det är lika bra det.

Alla blir bara bättre och bättre och även om det finns nån som inte bokar så är dom duktiga, man kan ha en väldans otur med listor och visa är rätt svåra att övertala när man ringer och ibland vet man inte hur långt man ska puscha så jag tycker alla är hel grymma   

Vi fick igång mailen idag med och damn vad det har pipit för varje gång någon bokar så skickar man det till alla och ja det blir ju en hel del *skrattar*

Vi hade även telefon konferans med Torgny, han kollade läget, önskade oss lycka till och sa att vi skulle komma ihåg flugan på axeln (det är han när han inte är där, då e han flugan på axeln) hell skön kille det där, eller kanske borde säga man.. jaja han e grym och väldigt lätt och rolig att prata med och gör det hela lite roligare =)


Vad jag har förstått det som så ska vi på företaget boka minst 10 om dagen och det gör vi, och nu har vi en liten utmaning tills på fredag och jag hoppas verkligen och jag tror att vi kommer att klara det! Vad det är, jadu vi ska boka ett vist antal på de olika projekten och då får vi sluta tidigare på fredag + att vi får kalla drycker ^^

Så nu jäklar får man ligga i lite extra, vilket alla gör med.

Vi är hel grymma!!


Imorgon ska jag boka 2 that's it annars kommer jag bli sjukt besviken och denna veckan ska jag ha bokat 8 stycken, det är mitt mål och med lite nya lister och lite bättre övertalnings förmåga så ska det allt gå.


*-* On The Way *-*

Av Limi - 23 april 2010 18:40

Fredag fredag fredag det märks verkligen att det är fredag för denna dagen har varit... ja hur ska man säga... seg.

Har inte haft så mycket att ringa på men det har varit så för alla idag och alla har varit helt sega, så idag har varit lite mer en jag vet inte lugn dag eller något sånt för det har inte varit så mycket men man har ändå lärt sig en del.

Annika hade med sig lite bullar idag så vi hade fredags fika i vårat rum.

Och jag var riktigt nära att boka idag men det slutade med att jag skulle skicka mail, antingen det eller förlora henne helt så jag håller tummarna.

Vet inte vad mer jag kan skriva än att vi även haft ett litet telefon möte med Torgny idag.



*-* On The Way *-*

Av Limi - 22 april 2010 17:19

Jag känner mig något grymt pressad och allt pg av att jag inte lyckas boka, eller jo jag har ju bokat sen att hon har avbokat och jag måste få tag på henne igen men jag ser inte det som en bokning, inte när man återkommer och jag vill höra dom boka in tiden med mig, det är en bokning enligt mig.

Nästan alla har bokat nu, vissa bokar 2-3 stycken nu varje dag och andra inte alls, sen att där finns en person som förmodligen inte medvetet ser ner lite på en är ju inte mycket bättre men tur så har man dom andra som faktiskt inte gör det.


Imorgon ska jag börja ringa på utskällnings listan, efter det som hände igår så kallar jag det för utskällnings listan men dte ska nog gå bra.

Ett stort grattis och tummen upp till alla dom som bokat idag, dom e grymma=)


*-* On The Way *-*

Av Limi - 21 april 2010 18:12

Kan man ha en klumpigare dag än denna, den har varit helt katastrofal!  

Början var väl som vanligt man tog kaffe/chockelad i atomaten, satte sig och började kolla igenom lite vad man kulle ringa, peppa sig själv och dom andra lite sen då börja själva ringandet. Men heter man Linn idag så är det dåligt för jäklar va klumpig jag har varit.

Första jag gör är att jag spiller ut drickan jag har i muggen, får torka upp det sen tror fan att jag glömmer spara det jag ringt och råkar trycka bort allt så hela skiten försvinner och när jag ska öppna dokumenten igen så är allt borta som jag har gjort *suck*

Fick leta upp Mani säga som det var, jag fick en ny lista med kommentaren "glöm inte spara" och listan jag råkade klicka bort ska jag ringa på om ca 2 veckor men iaf, var helt depp över detta och hade ingen som helst motivation av och ringa så efter några samtal gick och in och satte mig hos Rose-Marie och lyssnae på henne, liksom på Zlatan och lite så sen gick jag och satte mig och ringde och fick nästan en, ska ringa imorgon och bestämma tid.

Alla har vi dåliga dagar men denna var helt åt helskotta.

Vill så gärna boka men graa jag är så sjukt nära, nästan alla har bokat nu och spräckt sin nolla och nu e det väl för katsingen min tur med!

Sista timmen idag var jag helt borta, jag var så slut i huvudet att jag knappt orkade ringa ett ända samtal till, sen e rummet vi sitter i väldigt varmt men ändå.

Jag hoppas verkligen verkligen att det går mycket bättre imorgon och från det att jag stiger upp så ska jag peppa mig själv.

Men till dom som bokade idag så en stor tumme upp för dom, e super glad för deras skull och jag håller tummarna att dom fortsätter boka nu när dom har börjat   

Säger samma sak som innan, gruppen är hel grym och jag tror jag liksom alla andra trivs. Skönt att man har andra som peppar en och sprider glädje när man känner sig helt tom.

Imorgon måste jag skärpa mig och få in det där förbannade boket för mitt tålamod börjar ta slut.


*-* On The Way *-*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Skriv till mig

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards