Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

On The Way # 25-26

Av Limi - 25 maj 2010 19:20

Idag #26


HEMSK DAG!!! Ville bara gå och gömma mig och inte komma fram igen eller vrida tillbaka tiden för idag var det VERKLIGEN INTE min dag...

Började med att vi fick mail ang en kun som tydligen inte hade blivet bra bemött av personen han kom till - mig - vi kollade upp de.

Men efter lite utredning så var det kunden som överreagerat lite men iaf det kändes lite jobbigt då man fick blickar från vissa.

Sen kom misstag nummer 2 - jag upprepade det som kunden sagt och kunden sa att det stämde, fick sedan mail om att det var totalt fel och en liten ja tillrätta visning.. Fick lite blickar pg av det med men vad skulle jag göra när jag upprepar ochdom säger att de stämmer. JAg står alltid för mina misstag men detta var inte helt och hållet mitt fel.

Tack och lov för Mihaela som lyckas hitta något komiskt i det och satt och skrattade lite och sa att det kan hända alla för misstag gör vi allihopa, det är bara männskiligt men att vi ska vara mer uppmärksamma.

Men ucch vad jag skämdes över detta misstaget och kände mig så dålig, speciellt med vissa blickar och kommentarer som jag inte riktigt förstod mig på.


Annars gick dagen rätt bra, jag och Sara frågade mest varandra om saker och ting då de andra verkade rätt stressade och vi känner att när vi frågar nu så får vi lite kostiga blickar som typ "detta borde du kunna nu", inte alla ger sånna men vissa så vi försöker själv sedan hjälper och frågar varandra, försöker åter igen om inte vi har svar och när vi verkligen måste så frågar vi dom andra - även om man drar sig lite för det. Visst så ska det inte vara men så är det just nu.

Hoppas morgondagen blir bättre...


*-* On The Way *-*



Måndag #25


Börjar med att säga STORT grattis till Annelie som fick prov anställning idag, underbar =) gjorde vågen för henne och hon blev glad, men det förtjänar hon verkligen för hon är riktigt duktig på det hon gör   


Resterande av dagen gick rätt bra, det flöt på och jag frågade inte lika mycket som förra veckan även om vissa var väldigt otrevliga så höll jag minen, var trevlig och gjorde det profisionellt.

Mitt mål är självklart att få jobb här om 2 månader och jag gör allt vad jag kan.


*-* On The Way *-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Limi - 19 juli 2010 18:48

Då va det Måndag igen och jag är anställt nu. Har skrivet på kontrakt och allt =) Slutar klockan 21.00 men de gör inget. De är rätt lungt här så jag har renskrivit tavlan och lite sånt. Fick precis en söt kommentar av "högsta" chefen att jag har ...

Av Limi - 15 juli 2010 18:22

Jag är inte den bästa på att skriva här men sen så har jag inget internet hemma denna månaden heller så jag har inte kunnat skriva. Men lite granna har hänt - inte mkt. Jag har lärt mig en hel del nytt och idag lärde jag mig något helt nytt som j...

Av Limi - 3 juli 2010 14:38

Oj, det är meningen att ja ska skriva här varje dag men det har ja totalt glömt bort och vad som har hänt vilka dagar kan ja inte riktigt veta nu men jag drar en sammanfattning sen de senaste, dock kanske de som hänt inte kommer i ordning.  Jag har p...

Av Limi - 1 juni 2010 17:59

Denna dagen har varit..  jag vet inte riktigt både bra och dålig. Gjorde 1 misstag idag så jag gör framsteg, inget gigantiskt men ändå ett. Har inte frågat så mkt iheller utan varit rätt självgående vilket känns väldigt skönt. Annars så känns d...

Av Limi - 31 maj 2010 19:44

Då var man tillbaka till utbildningen efter att ha varit borta förra torsdagen och fredagen men det var väldigt skönt och vara tillbaka och vad jag vet så gjorde jag inga fel och jag frågade 1-2 gånger så kände mig rätt stolt. Dagen flöt på rätt br...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Skriv till mig

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards