Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

On The Way # 21-24

Av Limi - 21 maj 2010 16:23

Har inte hunnit med att skriva så här kommer en liten sammanfattning av veckan.


Tisdags:

Jag gick in och bad om ursäkt för mitt misstag vilket hon sa att det var lungt men jag ville ändå göra det men dagen var ändå sådär och den gick väääldigt segt *suck*


Onsdag:

Idag gick det lite bättre och det mesta kändes som att det flöt på och dagen bara sprang iväg, beställde även en ny mobil för den jag har  hänger bokstavligt talat kvar på en skruv *asg*


Torsdagen:

Idag var ju lite rolig... det var lite halv stressigt i början men super kul då jag ÄLSKAR när det går lite undan och man får nytt på nytt hela tiden   .

Hade även samtal med Mani och Bengt idag angående hur jag trivs här, hur det är här osv osv och det gick rätt bra och dom skulle ha i åtanke det jag sa. Förklarade för dom att när jag kom hit så  hade jag inte en tanke på att sitta i kundtjänsten utan de var bara telfon bokning/försäljing som gällde sen när jag blev ner flyttad och fick prova på det så blev jag förälskad och vill helst inte flytta på mig igen men jag kan ändå prova andra saker men att det är här jag verkligen stor trivs och det hade dm visst märk på mig med så   

Men 16.55 så bröts all ström och det blev beckmärkt. Kan ju säga att hela Osby dom och det fanns INGEN ström någonstans förutom i vissa affärer och det åskade och regnade så in i bomben men vid 19.30 kom strömmen tillbaka.


Fredag:

Idag så har dagen gått rätt fort, jag har lärt mig en hel del och tar åt mig så mkt jag bara kan =) Har även lärt mig att alla kan göra fel, även dom som har varit här ett tag så helt dålig känner man sig inte, utan jag känner att jag blir säkrare och säkrare för varje dag som går.

Tiden flyger iväg och ja känner även att jag växer som person, jag blir mer social och mer självsäker och lite av det som våran utbildnings "ledare" utbildar och säger går in och stannar kvar vilket känns super bra =)

Är verkligen super glad att jag valde att söka hit!!


*-* On The Way *-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Limi - 19 juli 2010 18:48

Då va det Måndag igen och jag är anställt nu. Har skrivet på kontrakt och allt =) Slutar klockan 21.00 men de gör inget. De är rätt lungt här så jag har renskrivit tavlan och lite sånt. Fick precis en söt kommentar av "högsta" chefen att jag har ...

Av Limi - 15 juli 2010 18:22

Jag är inte den bästa på att skriva här men sen så har jag inget internet hemma denna månaden heller så jag har inte kunnat skriva. Men lite granna har hänt - inte mkt. Jag har lärt mig en hel del nytt och idag lärde jag mig något helt nytt som j...

Av Limi - 3 juli 2010 14:38

Oj, det är meningen att ja ska skriva här varje dag men det har ja totalt glömt bort och vad som har hänt vilka dagar kan ja inte riktigt veta nu men jag drar en sammanfattning sen de senaste, dock kanske de som hänt inte kommer i ordning.  Jag har p...

Av Limi - 1 juni 2010 17:59

Denna dagen har varit..  jag vet inte riktigt både bra och dålig. Gjorde 1 misstag idag så jag gör framsteg, inget gigantiskt men ändå ett. Har inte frågat så mkt iheller utan varit rätt självgående vilket känns väldigt skönt. Annars så känns d...

Av Limi - 31 maj 2010 19:44

Då var man tillbaka till utbildningen efter att ha varit borta förra torsdagen och fredagen men det var väldigt skönt och vara tillbaka och vad jag vet så gjorde jag inga fel och jag frågade 1-2 gånger så kände mig rätt stolt. Dagen flöt på rätt br...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Skriv till mig

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards