Direktlänk till inlägg 29 april 2010

On The Way #13

Av Limi - 29 april 2010 17:43

Idag har det rörts om ordentligt på utbildningen.

Det började såklart med att vi satt och ringde och sen efter lunch så ville Mani prata med mig och Sara så vi gick ner och Sara var vääldigt nervös eftersom han sa innan luncha att han ville prata med henne ^^ men iaf vi gick in i ett rum där även Bengt var och Linda och han sa det att han skulle se till att Linda och Madde fick boka hela tiden (dom sitter då och tar imot inkomande samtal) och jag och Sara skulle flyttas ner och testa det där nere och vi båda blev glada för det är något vi båda vill testa, vi fick dock inte säga detta till någon så vi gick upp och fortsatte ringa som om inget hänt, dom frågade väl lite men man gav bara svar som "neej det var inget, lite pepp prat bara..." osv.

Lite senare hade vi telefon möte och allt berättades och folk fick veta att teamen skulle bli större och vilket man hamnar i. Det blir en del omändring men jag tror det blir bra och alla ska ju få känna efter vad just dom passar för =)


Idag var man lite frustrerad då man jagade vissa personer sen när man kommer fram så får man svaret "nej han gick för några timmar sen innan lunchen..." happ, där har ,man ringt dom en galen idiot *Skrattar* men men bara till att ta nya tag och imorgon är ny dag!


*-* On The Way *-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Limi - 19 juli 2010 18:48

Då va det Måndag igen och jag är anställt nu. Har skrivet på kontrakt och allt =) Slutar klockan 21.00 men de gör inget. De är rätt lungt här så jag har renskrivit tavlan och lite sånt. Fick precis en söt kommentar av "högsta" chefen att jag har ...

Av Limi - 15 juli 2010 18:22

Jag är inte den bästa på att skriva här men sen så har jag inget internet hemma denna månaden heller så jag har inte kunnat skriva. Men lite granna har hänt - inte mkt. Jag har lärt mig en hel del nytt och idag lärde jag mig något helt nytt som j...

Av Limi - 3 juli 2010 14:38

Oj, det är meningen att ja ska skriva här varje dag men det har ja totalt glömt bort och vad som har hänt vilka dagar kan ja inte riktigt veta nu men jag drar en sammanfattning sen de senaste, dock kanske de som hänt inte kommer i ordning.  Jag har p...

Av Limi - 1 juni 2010 17:59

Denna dagen har varit..  jag vet inte riktigt både bra och dålig. Gjorde 1 misstag idag så jag gör framsteg, inget gigantiskt men ändå ett. Har inte frågat så mkt iheller utan varit rätt självgående vilket känns väldigt skönt. Annars så känns d...

Av Limi - 31 maj 2010 19:44

Då var man tillbaka till utbildningen efter att ha varit borta förra torsdagen och fredagen men det var väldigt skönt och vara tillbaka och vad jag vet så gjorde jag inga fel och jag frågade 1-2 gånger så kände mig rätt stolt. Dagen flöt på rätt br...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Skriv till mig

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards