Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

On the way

Av Limi - 15 juli 2010 18:22

Jag är inte den bästa på att skriva här men sen så har jag inget internet hemma denna månaden heller så jag har inte kunnat skriva.

Men lite granna har hänt - inte mkt.

Jag har lärt mig en hel del nytt och idag lärde jag mig något helt nytt som ja är stolt över - regga.

Det var lite krångligt men det kommer gå bra =)

Jobba kväll som jag gör idag känns rätt skönt, sitter här dock inte själv utan med Micaela och frågar ut henne om lite olika saker och ting som kan vara bra och veta när man jobbar kväll osv osv.

På måndag börjar det på "riktigt" för då är vi anställda och kommer få jobba helger, mornar, kvällar och nätter - ser verkligen fram imot detta och vill bara att det ska bli måndag! =)

Trivs ju super bra nu och allt e kanon.

Den 25 får jag min första lön! Den är på 7044 efterskatt och det är för 10 dagar som ja då jobbar denna månaden (från de kontaktet är skrivet).


Det har även hänt lite tråkigheter här då några stycken har antingen fått gå eller slutat av andra orsaker...



*-* On The Way *-*

 
 
Ingen bild

Peter

19 juli 2010 17:03

Härligt att du fått jobb, vännen!! :) kämpa på :)
Kram /peter gävle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Limi - 19 juli 2010 18:48

Då va det Måndag igen och jag är anställt nu. Har skrivet på kontrakt och allt =) Slutar klockan 21.00 men de gör inget. De är rätt lungt här så jag har renskrivit tavlan och lite sånt. Fick precis en söt kommentar av "högsta" chefen att jag har ...

Av Limi - 3 juli 2010 14:38

Oj, det är meningen att ja ska skriva här varje dag men det har ja totalt glömt bort och vad som har hänt vilka dagar kan ja inte riktigt veta nu men jag drar en sammanfattning sen de senaste, dock kanske de som hänt inte kommer i ordning.  Jag har p...

Av Limi - 1 juni 2010 17:59

Denna dagen har varit..  jag vet inte riktigt både bra och dålig. Gjorde 1 misstag idag så jag gör framsteg, inget gigantiskt men ändå ett. Har inte frågat så mkt iheller utan varit rätt självgående vilket känns väldigt skönt. Annars så känns d...

Av Limi - 31 maj 2010 19:44

Då var man tillbaka till utbildningen efter att ha varit borta förra torsdagen och fredagen men det var väldigt skönt och vara tillbaka och vad jag vet så gjorde jag inga fel och jag frågade 1-2 gånger så kände mig rätt stolt. Dagen flöt på rätt br...

Av Limi - 26 maj 2010 19:06

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna dagen mer än att detta är verkligen INTE min vecka, har fått hela kontoret att asgarva åt mig några ggr samt en kund. Började med att jag skulle installera Tele2 nätet på min data och frågade Sara högt oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Skriv till mig

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards